Zarządzenie antyspamem - biała lista

Biała lista / WhiteList to zbiór stron lub adresów IP oznaczonych jako zaufane . Adresy dodane do białej listy są określone jako "godne zaufania" i  nie są weryfikowane przez filtr antyspamowy zenbox. Adresy umieszczone na białej liście będą miały większe uprawnienia od tych umieszczonych na czarnej liście. 

Wszelkie wyjątki jakie zostaną dodane do białej listy spowodują, że wiadomości przychodzące ze wskazanego źródła będą prawidłowo docierały nawet w przypadku gdy ich nadawca lub sama treść wiadomości zostaną oznaczona jako potencjalny spam.

Korzystanie z Białych i Czarnych list jest jedynm z dodatkowych elementów systemu antyspamowego pozwalającego na kotrolę wiadomości email przychodzących na skrzynkę w zenbox.

W celu skonfigurowania Białej Listy:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta
  2. Kliknij na nagłówek Poczta



  3. Wybierz "Zarządzanie antyspamem"



  4. Z listy dodanych do konta domen wybierz domenę lub jeśli reguła dotyczyć ma kilku domen przy użyciu Ctrl / Cmd wybierz wybrane domeny



  5. W polu Biała lista nadawców wpisz adresy email, lub adresy IP które chcesz oznaczyc jako "godne zaufania"



  6. Zapisz zmiany wybierając "Zapisz"



Zasady dodawnia reguł/wyjątków:

  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z adresów email w domenie: @domena.net
  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z adresu email: konto@domena.net
  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z adresów email w dowolnej subdomenie domeny: @*.domena.net
  • filtrowanie wszystkich wiadomości w dowolnej domenie, pochodzących z konta email o nazwie: konto@*
  • filtrowanie wszystkich wiadomości: @.
  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z serwera o adresie IP: 192.168.0.1

Dodatkowe informacje:

  • adresy e-mail, IP lub domeny dodane do białej listy, będą obowiązywać tylko w ramach wybranej domeny/domen. Jeśli posiadasz kilka kont hostingowych w zenbox dla każdego z nich oddzielnie musisz wykonać powyższe operacje
  • każdą regułę umieszczaj jako nowy wiersz
  • umieszczenie adresów rozdzielonych spacją, przecinkiem lub innym znakiem może spowodować błędne filtrowanie wiadomości

 

Powiązane artykuły:

Komentarze (0)

Dodaj komentarz