Przekierowanie poczty na inną skrzynkę z pozostawieniem wiadomości

Gdy chcemy aby wiadomość wysłana na adres np. biuro@mojastrona.pl została przekierowana na jan.kowalski@gmail.com ale kopia tej wiadomości była również dostępna w skrzynce biuro@mojastrona.pl należy skorzystać z następujących kroków

  • Zalogować się do webmaila (poczta.zenbox.pl)
  • Wybrać "Ustawienia" z prawego górnego rogu
  • Wybrać zakładkę "Filtry"
  • W kolumnie "Filtry" kliknąć plusik na dole strony
  • Wpisać dowolną nazwę filtru
  • W polu "W stosunku do przychodzących wiadomości:" wybrać "wszystkich"
  • W polu "...wykonaj następujące czynności:" wybrać "Wyślij kopię do:"
  • Wpisać docelowy adres email

W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta

Komentarze (0)

Dodaj komentarz