Czy istnieje możliwość odzyskania wiadomości które nie dotarły z powodu zapchanej skrzynki email?
Jeżeli skrzynka e-mail była przepełniona ze względu na przekroczenie dostępnych limitów, niestety nie ma możliwości odzyskania wiadomości otrzymanych po zapełnieniu skrzynki.
Możesz powiększyć swoją skrzynkę pocztową z poziomu Panelu Klienta, jeśli posiadany limit powierzchni na pocztę na to pozwala. Jeżeli powiększenie w ten sposób wybranej skrzynki pocztowej jest niemożliwe, konieczne będzie rozszerzenie wykupionej usługi o dodatkową przestrzeń pocztową. W tym celu skontaktuj się z naszym BOK lub w Panelu Klienta przejdź do zakładki Rozszerz Pocztę w sekcji Paczki Pocztowe.
Dodatkowo zalecamy pilnowanie limitów oraz usuwanie niepotrzebnych wiadomości tak aby odchudzać regularnie skrzynkę (z tej opcji najlepiej skorzystać po otrzymaniu monitu o wysokiej zajętości skrzynki).
Powiadomienia dotyczące zapełnienia skrzynki pocztowej wysyłamy w każdy poniedziałek wraz z podsumowaniem konta na główny adres e-mail. Wysyłamy również informację bezpośrednio na zapełnianą skrzynkę pocztową.
Należy również pamiętać, że każdy nadawca maila, jest informowany o każdej próbie dostarczenia wiadomości, tak więc prawdopodobnie będzie się on próbował raz jeszcze kontaktować w tej samej lub innej formie.