Jeżeli zarówno strony www, jakie utrzymujesz na naszych serwerach, jak i Panel Klienta nie chcą się załadować, a np. na telefonie lub innym łączu działanie jest prawidłowe, mogła nastąpić blokada spowodowana systemami bezpieczeństwa działającymi na naszych serwerach, która wykrywa potencjalnie szkodliwe działania.
Tego typu blokada spowodowana jest najczęściej wieloma próbami połączenia z serwerem FTP lub też gdy na jednym koncie FTP działa równolegle wiele osób.
W takim przypadku skontaktuj się z BOK opisując zaistniały problem i dołącz do wiadomości swój numer IP, który znajdziesz na http://ip.zenbox.pl
Powiązane artykuły:
Komentarzy (2)
Prawie żadnej podstrony zenbox nie mogę wyświetlić. Tak wygląda strona, do której odsyłacie (i na telefonie i na laptopie). Problem trwa od wielu, wielu miesięcy:
http://nazywamy.com/wp-content/uploads/2021/01/zenbox.jpg
Dziękujemy za wiadomość. Zapraszamy do kontaktu z naszym BOK, postaramy się pomóc rozwiązać problem.