Po zamówieniu usługi oraz podaniu danych, w pierwszej kolejności otrzymasz zamówienie (faktura). Po jej opłaceniu otrzymasz powiadomienie o zatwierdzeniu wpłaty i wygenerowaniu faktury VAT, którą możesz pobrać samodzielnie w Panelu Klienta. W przypadku problemów przy pobieraniu faktury VAT prosimy o kontakt z BOK.
Pamiętaj: Zamówienie (faktura proforma) nie stanowi dowodu księgowego i nie powoduje konsekwencji podatkowych.
Dowód księgowy, będący podstawą do obliczenia wysokości podatku, wynikającego z zawartej transakcji stanowi tylko FAKTURA VAT.
Prosimy bezpośrednio o kontakt z BOK jeśli pojawią się pytania jak poniżej:
- Opłaciłem fakturę dwukrotnie. Co zrobić?
- Co mam zrobić by odzyskać nadpłatę?
- W jaki sposób uzyskam duplikat faktury?
Powiązane artykuły:
- W jaki sposób mogę dokonać opłaty proformy (zamówienia)?
- Jak pobrać fakturę VAT lub zamówienia za usługi ?
- Jak zmienić dane rozliczeniowe na zamówieniu?
- Jaki ustawić tytuł przelewu dla zlecenia stałego?
Komentarzy (0)