Sytuacja ma zazwyczaj miejsce po migracji do zenbox lub zmianie domeny.
Przyczyną sytuacji jest błędna ścieżka do wgrywania plików.
Ścieżkę wgrywania plików można zmienić po zalogowaniu się do panelu administratora (/wp-admin). Po zalogowaniu należy przejść do Ustawienia a następnie zakładki Media zmieniając ścieżkę na właściwą.
Powiązane artykuły:
- Mój Wordpress funkcjonuje/pracuje wolno
- Na stronie opartej o Wordpress po przejściu na podstrony otrzymuję błąd 404 ?
- BŁĄD: Pliki ciasteczek zostały zablokowane
- Site Lockout Notification
Komentarzy (2)
Staram się to naprawić, ale wciąż nie działa. ustawiłem dokładną ścieżkę (czyli tak jak widzi ją przeglądarka, nie FZ) i wgrało plik, ale pusty, nie wyświetla obrazka :(
W moim wordpresie w ogóle nie ma tej pozycji a więc nie moge zmienic sciezki :(