11 - Antivirus (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 4 - Safe Combination (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch.
Flag of Germany

Opinie

Komentarze (7)

Radosław Kierznowski 17.02.2016 15:15:31

A nie rekompensują?

Emil 17.02.2016 16:03:39

Ja tam jestem zdania, że za tą cenę którą płacimy jest ok. Owszem ostatnio są duże problemy, ale nie przez to, że Zenbox się leni. Poza tym rekompensuje, jakiś czas temu za pare awarii wszystkim Klientom dali dodatkowo 14 dni korzystania z Zenbox za free.

Patryk Korzeniecki 17.02.2016 23:48:52

Rekompensują.

Kamil 29.09.2016 9:19:03

Emil Dubielecki, co to jest 14 dni w przypadku kiedy nie ma dnia żeby poczta nie działała.
Realizujemy zamówienia składane drogą mailową, a obecnie od kilkunastu dni jest to utrudnione. Nie ma dnia, żeby poczta nie działała.

Emil 29.09.2016 10:16:52

Kamil,
korzystam osobiście z kilku hostingów oraz kilku vps, miałem styczność z różnymi firmami, które w różny sposób podchodziły do jakości swoich usług, wsparcia Klientów itd. Z usług zenbox korzystam od dłuższego czasu i o ile zdarzają się czasami jakieś awarie(aczkolwiek mam jakiegoś farta chyba, bo rzadko zgłaszane awarie przez innych użytkowników rzeczywiście pojawiają się u mnie), to jednak zenbox stara się na bieżąco wszystko poprawiać.
Nie ukrywają awarii, na bieżąco informują o problemach itd. Tak więc w porównaniu do innych serwerowni na serio nie ma na co narzekać.

Inną kwestią jest to, że osoba zajmująca się w Twojej firmie IT nie powinna polegać jedynie na zenbox. Jeżeli obsługa zamówień opiera się na samych mailach powinniście brać pod uwagę fakt, że może coś się wydarzyć na serwerze..

Kamil 29.09.2016 10:38:11

Bierzemy, ale awarie które występują codziennie raczej nie są normalne. Płacimy całość faktury, a otrzymujemy tylko część sprawnej usługi. Na ostatnie pytanie kiedy codzienne problemy się skończą dostałem informacje, że nie wiedzą i bardzo przepraszają. Widocznie jestem na jakimś wiekowym sprzęcie postawiony.

Emil 29.09.2016 10:42:44

Domyślam się, że jest to frustrujące.
Nie wiem jak zenbox zachowa się w kwestii faktury(może dostaniesz jakiś okres premium). Jeśli te maile są takie ważne to pomyśl nad postawieniem na jakimś fajnym vps skryptu OTRS. Wiele firm z niego korzysta, ma super wsparcie, u mnie też dobrze się sprawdza.

Dodaj komentarz

Pytania? Odpisujemy na maile do 8 minut!

Dostarczamy najlepszą obsługę klienta w konkurencyjnej cenie i odpowiadamy na zgłoszenia błyskawicznie.

Napisz do nas