11 - Antivirus (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 4 - Safe Combination (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch.
Flag of Germany

Zmiana hasła do skrzynki pocztowej z poziomu Panelu Klienta

Zmiana hasła do skrzynki pocztowej z poziomu Panelu Klienta

Podczas tworzenia konta pocztowego wszystkie hasła zapisywane są w nieodwracalnej, zaszyfrowanej formie i dla utworzonej już skrzynki pocztowej e-mail nie ma możliwości odzyskania hasła.
Jeżeli jednak nie pamiętasz hasła do swojej skrzynki pocztowej, możesz je w każdej chwili zmienić.  

1. W celu przeprowadzenia zmiany hasła do skrzynki pocztowej, zaloguj się do swojego Panelu Klienta Zenbox

2. Następnym krokiem jest wybranie z sekcji PACZKI POCZTOWE opcji Konta pocztowe

3. Opcja Konta pocztowe, wyświetli listę dodanych domen jakie jakie posiadasz przy zakupionym pakiecie
hostingowym - wybierz domenę, w której znajduje się skrzynka pocztowa, dla której ma zostać zmienione hasło. 

4. Po wybraniu domeny, zostanie nam wyświetlona lista skrzynek pocztowych jakie posiadasz wpięte dla domeny.
Przy interesującej nas skrzynce w kolumnie Edycja skrzynki kliknij w przycisk Edytuj. 

5. Ostatnim krokiem jest podanie dwukrotnie nowego hasła. Wprowadź je i kliknij Modyfikuj.

Dodatkowa informacja: Alternatywnie można skorzystać z przycisku Losowe, który zaproponuje nam losowo wygenerowane hasło, wówczas po zatwierdzeniu
zmian przyciskiem Modyfikuj zostanie ono wyświetlone na kolejnym ekranie.


Powiązane artykuły:

Comments (0)

Add a comment

Pytania? Odpisujemy na maile do 8 minut!

Dostarczamy najlepszą obsługę klienta w konkurencyjnej cenie i odpowiadamy na zgłoszenia błyskawicznie.

Napisz do nas