Jeżeli Twoje konto w zenbox zostało właśnie zarejestrowane, a zakupiona domena nie wyświetla się poprawnie i zwraca komunikat o niedostępności strony,
oznacza to, że najprawdopodobniej nie zostało opłacone zamówienie za rejestrację domeny.
(w tym artykule został omówiony przypadek nieopłacenia domeny - podobnym objawem charakteryzuje się wygasła domena)
W celu odnalezienia nieopłaconego zamówienia, przejdź do sekcji Płatności i faktury w swoim Panelu Klienta (prawy róg ekranu).
Następnie wybierz Zobacz wszystkie.
Na wyświetlonej liście zamówień, sprawdź czego dotyczy zamówienie klikając w numer zamówienia w kolumnie Faktura VAT.
Po opłaceniu i zaksięgowaniu należności za rejestrację domeny na naszym koncie, domena zacznie funkcjonować prawidłowo po upływie krótkiego czasu.
Powiązane artykuły:
Comments (3)
Artykuł pomocny. Warto również dodać, jaki czas jest niezbędny, do zaksięgowania wszelkich opłat.
Jaki czas wymagany czas od zaksiegowania wplaty do uruchomienia ponownie strony?
Dziękujemy za komentarze. W przypadku nowej domeny, czas od jej opłacenia do prawidłowego działania to zwykle kilkadziesiąt minut. W przypadku, gdy strona przestała działać ze względu nie opłacenie odnowienia domeny w terminie, to po opłaceniu domeny należy odczekać czas ponownej propagacji domeny, która może potrwać do 30 godzin.