Podczas nadawania nowej wiadomości pocztowej, wiadomości nie docierają do odbiorcy.
W celu zgłoszenia powstałego problemu utwórz nowe zgłoszenie z Konta Klienta zenbox klikając w przycisk Nowe zgłoszenie sekcji Pomoc:
Wysyłane zgłoszenie powinno zawierać adresy skrzynek pocztowych między którymi występuje problem nadawca/odbiorca z dokładną godziną nadawanej wiadomości. Sprawdź dokładnych adresatów oraz godzinę można logując się do webmaila: https://poczta.zenbox.pl
Wspomniane informacje znajdziesz w zakładce Wysłane, kolumny Od, Do, Data:
Jeżeli otrzymujesz zwrotną wiadomość z komunikatem błędu po wysłaniu wiadomości, należy ten komunikat również do nas wysłać drogą zgłoszeniową.
Przykładowa wiadomość zwrotna:
"This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: odbiorca@zenbox.pl Unrouteable address ------ This is a copy of the message's headers. ------ Return-path: <nadawca@zenbox.pl> Received: from localhost ([127.0.0.1] helo=zenbox.pl) by s1.zenbox.pl with esmtpa (Exim 4.83) (envelope-from <nadawca@zenbox.pl>) id 1YzfvL-001qo1-Vw for odbiorca@zenbox.pl; Tue, 02 Jun 2015 08:43:44 +0200 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed Content-Transfer-Encoding: 7bit Date: Tue, 02 Jun 2015 08:43:43 +0200 From: nadawca@zenbox.pl To: odbiorca@zenbox.pl Subject: test Message-ID: <c8c823a162178cec7a339b5e27dd52eb@zenbox.pl> X-Sender: nadawca@zenbox.pl User-Agent: Roundcube Webmail/0.9.0
Powiązane artykuły:
- Błąd SPF podczas wysyłania wiadomości
- Czy istnieje możliwość odzyskania wiadomości które nie dotarły z powodu zapchanej skrzynki email?
- Przekierowanie poczty na inną skrzynkę z pozostawieniem wiadomości
- Jak ustawić filtr w webmailu
- Czy istnieje możliwość korzystania ze skrzynki e-mail kiedy hosting wygasł?
Comments (0)