Jeżeli chcesz przywrócić obsługę poczty do zenbox, zaloguj się do Panelu Klienta.
1. Przejdź do opcji Rekordy MX w sekcji Paczki pocztowe, a następnie wybierz domenę, dla której będą zmieniane rekordy:
2. W nowym oknie, w tabelce Zmień dostawcę poczty wybierz Poczta zenbox (domyślne):
3. Kliknij Zapisz. Otrzymasz potwierdzenie zmiany dostawcy poczty.
Zmiana spowoduje zarówno wprowadzenie nowych rekordów MX jak i rekordu SPF w ustawieniach domeny.
4. Propagacja nowych rekordów MX może potrwać kilkanaście minut. Po tym czasie poczta będzie obsługiwana zgodnie ze wskazaniem.
Powiązane artykuły:
- Dodawanie skrzynki pocztowej w Gmail poprzez SMTP
- Dodawanie skrzynki pocztowej w Gmail poprzez POP3
- Czy istnieje możliwość odzyskania wiadomości które nie dotarły z powodu zapchanej skrzynki email?
- Automatyczne wysłanie kopii wiadomości na inny adres
- Błąd SPF podczas wysyłania wiadomości
Comments (0)