Przekierowanie poczty jest operacją polegającą na automatycznym przekierowaniu poczty przychodzącej na inny adres skrzynki e-mail z pozostawieniem lub opcjonalnie bez pozostawienia zawartości w skrzynce z której ustawione jest przekierowanie.
Aby wykonać przekierowania na wybrany adres lub adresy e-mail należy:
Zalogować się do Panelu Klienta zenbox.
W sekcji PACZKI POCZTOWE wybrać Konta pocztowe:
Następnie należy wybrać domenę, dla której chcemy ustawić przekierowanie.
Przy istniejącej skrzynce z której chcemy utworzyć przekierowanie należy kliknąć Edytuj:
W nowo otwartym widoku, z górnego menu należy wybrać pozycję Przekierowania:
W wierszu Dodaj nowe przekierowanie należy podać pełny adres email, na który ma zostać przekierowana poczta.
Aby zapisać przekierowanie, należy kliknąć przycisk Dodaj.
Uwaga! Aby na skrzynce pocztowej zostały zachowane przekierowywane wiadomości, w sekcji ustawień przekierowania zaznacz checkbox Z pozostawieniem kopii:
Następnie kliknij Zapisz.
Informacje dodatkowe: Aby dodać przekierowania dla kilku skrzynek docelowych, każde przekierowanie powinno zostać dodane osobno.
Powiązane artykuły:
Comments (7)
Ta metoda nie dziala przy wiecej niz jednym adresie.
Pawle, pragnę zapewnić, że wielu z naszych klientów korzysta z tej właśnie formy przekierowań i działa ona w pełni prawidłowo.
Czy zgodnie z instrukcją na końcu artykułu adresy dodajesz po przecinku ?
A czy istneje opcja wysylania emaili poprzez stworzone aliasy pocztowe ?
Probowalem roznych konfiguracji ale zawsze sa odrzucane przez serwer smtp.
Wydaje sie ze jest to dosc podstawowa funkcjonalnosc ale nie moge znalezc o tym zadnych informacjii :)
Dlaczego @ nie zapisują się na pierwotnym koncie? Czy można to w jakiś sposób ustawić?
A w przypadku chęci "pozostaw kopię wiadomości na serwerze"
Nie działa jak chce z zenbox przekierować na adres w exchange. Próbowałem tez filtrem w webmail. Tez przekierowanie nie działa :/
u mnie ta metoda w ogóle nie działa
ta poprzednia z ustawieniem filtrów w programie pocztowym też zresztą nie