Jeżeli Twój certyfikat przestał działać poprawnie i zgłasza problem z certyfikatem CA Root lub pośrednim konieczna będzie jego ponowna instalacja. Możesz to zrobić zgodnie z poniższymi krokami.
1. Zaloguj się do Panelu Klienta
2. W sekcji Strefa Klienta wybierz Moje usługi
3. Na wyświetlonej liście usług wybierz certyfikat, który chcesz ponownie zainstalować i kliknij Pokaż
4. Następnie pobierz Certyfikat CA Root na dysk komputera. Otwórz plik za pomocą dowolnego edytora tekstu (np. Notatnika) i skopiuj jego zawartość
5. Przejdź do zakładki Zaawansowane a następnie Certyfikaty SSL w Panelu Klienta
6. Wybierz domenę, której dotyczy certyfikat a następnie wybierz Przejdź żeby wkleić Certyfikaty Pośrednie (CA/CA Root)” aby wkleić nowy certyfikat
7. Usuń bieżącą zawartość okienka i wklej tę, która została skopiowana z pobranego pliku, a następnie zapisz zmiany
Zmiany będą widoczne po około 15 minutach.
Poprawność działania certyfikatu możesz zweryfikować za pomocą zewnętrznych narzędzi, na przykład https://www.sslshopper.com/ssl-checker.html
Powiązane artykuły:
Comments (0)