Korzystanie z poczty w ramach posiadanej usługi hostingowej w Zenbox jest możliwe zarówno w ramach dostępnej w przeglądarce internetowej aplikacji Webmail jak i za pomocą klienta poczty zainstalowanego na komputerze lub telefonie. Zobacz, jak skonfigurować pocztę w aplikacji Outlook dla iPhone.
Przed przystąpieniem do konfiguracji klienta poczty należy utworzyć nową skrzynkę pocztową w ramach posiadanej domeny. Proces tworzenia nowej skrzynki został opisany przez nas w poniższym poradniku: Jak dodać nową skrzynkę pocztową w Zenbox.
1. Uruchom aplikację Outlook na swoim iPhone.
2. Wprowadź adres skrzynki pocztowej, którą chcesz skonfigurować i kliknij Dodaj konto.
3. Jeżeli aplikacja wymusi konto Exchange, w prawym górnym rogu kliknij na To nie jest konto Exchange.
4. Wybierz opcję Zmień dostawcę konta.
5. Wybierz IMAP.
6. Uzupełnij dane skrzynki, zgodnie z poniższym zrzutem ekranu.
Uwaga: Hasło do serwerów poczty to hasło do Twojej skrzynki pocztowej. Dla obu serwerów (poczty przychodzącej i wychodzącej) nazwa użytkownika to pełna nazwa Twojej skrzynki pocztowej.
7. Kliknij Zaloguj się.
Powiązane artykuły:
- Jaki jest limit załącznika?
- Konfiguracja Outlooka na androidzie
- Konfiguracja Outlook w systemie MacOS
- Przekierowanie poczty z konta pocztowego na inny adres e-mail
- Jakimi limitami objęta jest skrzynka pocztowa?
- Czy istnieje możliwość korzystania ze skrzynki e-mail kiedy hosting wygasł?
- Konfiguracja programów pocztowych
- Zmiana hasła do skrzynki pocztowej z poziomu Panelu Klienta
Comments (0)