Nasz system wysyła automatyczne wiadomości między innymi o:
- konieczności odnowienia domen i hostingu
- wystawieniu nowego zamówienia
- zmianach w cenniku
- ważnych zmianach w obrębie działania usług
- potwierdzeniu rejestracji usług
- nowym haśle do Panelu Klienta lub FTP/SSH
- promocjach
Warto zatem być na bieżąco :)
Wiadomości systemowe wysyłane są na główny adres e-mail dla konta w zenbox, może się więc zdarzyć, że podany w Panelu adres już nie działa i nie został zaktualizowany. W takim przypadku zawsze masz dostęp do wiadomości systemowych z poziomu Panelu Klienta.
1. Zaloguj się do Panelu Klienta
2. Na stronie głównej Panelu znajdź kafelek Strefa Klienta i wybierz Korespondencja
3. W nowym oknie zobaczysz wszystkie wiadomości systemowe, które zostały do Ciebie wysłane od dnia rejestracji konta w zenbox.
Powiązane artykuły:
Comments (0)