11 - Antivirus (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 4 - Safe Combination (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch.
Flag of Germany

Jak zmienić numer telefonu w Panelu Klienta?

Jak zmienić numer telefonu w Panelu Klienta?

W każdej chwili możesz zaktualizować swój numer telefonu w Panelu Klienta w zenbox. 

Aktualny numer telefonu jest bardzo ważny, gdyż umożliwia między innymi odzyskanie dostępu do konta. 


  1. Zaloguj się do swojego Panelu Klienta

  2. Przejdź do zakładki Moje Dane w sekcji Strefa Klienta

  3. Przejdź do sekcji Dane kontaktowe abonenta i wpisz swój nowy numer telefonu w polu Telefon komórkowy

  4. Na koniec przejdź na sam dół strony i wybierz przycisk Zapisz zmiany


Powiązane artykuły:

Comments (0)

Add a comment

Pytania? Odpisujemy na maile do 8 minut!

Dostarczamy najlepszą obsługę klienta w konkurencyjnej cenie i odpowiadamy na zgłoszenia błyskawicznie.

Napisz do nas