11 - Antivirus (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 4 - Safe Combination (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch.
Flag of Germany

Jak utworzyć sub-konto z dostępem do Panelu Klienta

PROMOCJA

Nowy hosting

399.00 zł

od

/ za pierwszy rok

Jak utworzyć sub-konto z dostępem do Panelu Klienta

W przypadku, kiedy potrzebujesz przekazać dostęp do posiadanych usług w Zenbox na przykład współpracującemu programiście lub informatykowi możesz skorzystać z funkcjonalności sub-konta z dostępem do Panelu Klienta.

Sub-konto jest dodatkowym, oddzielnym kontem założonym w ramach konta głównego. Każde sub-konto posiada swój własny login oraz hasło, a także indywidualne uprawnienia, którymi zarządza właściciel konta głównego.

1. W celu utworzenia dodatkowego konta należy zalogować się do Panelu Klienta, a następnie przejść do zakładki Moje dane dostępnej w sekcji Strefa Klienta.


2. W kolejnym kroku należy przejść do zakładki Zarządzaj autoryzowanymi kontaktami. 


3. Następnie należy wypełnić wyświetlony formularz dotyczący autoryzacji dodatkowego adresu e-mail. Podany w tym miejscu adres e-mail będzie również loginem dla tworzonego sub-konta.


4. Aby dokonać aktywacji dodatkowego konta użytkownika, kliknij na opcję Zaznacz, aby skonfigurować sub-konto z dostępem do panelu klienta. Następnie w wyświetlonych polach wprowadź hasło, które będzie służyło do logowania.


5. W kolejnym kroku zaznacz prawa dostępu, które będzie posiadało utworzone sub-konto. Sugerujemy, aby przyznawane uprawnienia były zgodne z aktualnymi potrzebami nowego użytkownika.

W tym miejscu, możesz również określić jakiego rodzaju powiadomienia będą mogły być wysyłane przez nasz system na adres e-mail podany w konfiguracji dodatkowego konta.


Uwaga: W ramach tworzonego sub-konta nie ma możliwości przypisania praw dostępu wyłącznie do jednej wybranej usługi hostingowej, domeny lub strony WWW.

6. Aby zatwierdzić wprowadzone zmiany kliknij na przycisk Zapisz zmiany. To już wszystko, nowe sub-konto zostało utworzone.


Jak dokonać zmiany uprawnień lub zamknięcia sub-konta?

1. W przypadku konieczności zmiany uprawnień dla utworzonego sub-konta lub w celu jego całkowitego usunięcia, należy przejść do ustawień autoryzowanymi adresami e-mail.

2. Następnie z dostępnej listy należy wybrać dodatkowe konto, którego dotyczy zmiana.


3. Po wprowadzeniu poprawek należy je zapisać przyciskiem Zapisz zmiany, natomiast w celu usunięcia sub-konta należy kliknąć na przycisk Usuń kontakt.


Powiązane artykuły:

Comments (0)

Add a comment

Pytania? Odpisujemy na maile do 8 minut!

Dostarczamy najlepszą obsługę klienta w konkurencyjnej cenie i odpowiadamy na zgłoszenia błyskawicznie.

Napisz do nas