Główny adres e-mail dla konta w zenbox służy do logowania do Panelu Klienta. Służy również do kontaktu z naszym BOK. Na ten adres wysyłane są też wszelkie powiadomienia systemowe oraz zamówienia na odnowienia usług. Ważne jest zatem, aby główny adres e-mail był aktualny.
Jeżeli chcesz zmienić główny adres e-mail dla swojego konta w zenbox:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do sekcji Strefa Klienta a następnie wybierz Moje dane.
2. Pod polem, w którym widnieje Twój aktualny adres e-mail wybierz Chcę zmienić adres e-mail konta.
3. W następnym kroku zobaczysz formularz zmiany adresu e-mail. W pierwszym, nieedytowalnym polu znajduje się Twój dotychczasowy adres e-mail. W polu Nowy e-mail wpisz nowy adres e-mail dla konta w zenbox i kliknij Zmień e-mail.
4. Po zatwierdzeniu chęci wykonania zmiany wysłane zostaną 3 wiadomości:
- Na obecny adres e-mail z informacją o zmianie adresu e-mail dla konta. W wiadomości będzie również możliwość anulowania procesu.
- Wiadomość sms na numer telefonu podany w Panelu Klienta z informacją o rozpoczęciu procesu zmiany adresu e-mail dla konta.
- Na nowy adres e-mail z informacją o rozpoczęciu procesu zmiany adresu e-mail wraz z linkiem potwierdzającym zmianę.
Uwaga! Link potwierdzający zmianę ważny jest 48 godzin. Po tym czasie, w przypadku braku zatwierdzenia, jeżeli chcesz w dalszym ciągu dokonać zmiany adresu e-mail, należy na nowo zainicjować zmianę.
5. Po zakończeniu procesu zmiany adresu e-mail otrzymasz wiadomość na oba adresy e-mail potwierdzającą zmianę głównego adresu e-mail dla konta w zenbox.
Comments (0)