Zmiana pakietu na wyższy lub niższy możliwa jest w każdym momencie. Zmianę można wykonać samodzielnie w panelu klienta. W tym celu:
- Zaloguj się do panelu klienta zenbox - https://panel.zenbox.pl
- W sekcji Panel Klienta wybierz "Moje usługi"
- Przejdź do szczegółów usługi wybierając "Pokaż" przy pakiecie, dla którego chcesz wykonać zmianę
- Zmień plan hostingowy
Zmiana pakietu na wyższy następuje automatycznie w momencie opłacenia wygenerowanej faktury proforma. Jeśli zmiana wykonywana jest w ostatnim dniu ważności usługi - wykonywana jest automatycznie.
W przypadku zmiany pakietu na niższy zwrot niewykorzystanych środków nie jest zwracany.
Powiązane artykuły:
Comments (2)
>"Zmiana ta zostanie wprowadzona od następnego okresu rozliczeniowego."
w przypadku opłaty za cały rok, pakiet zmieni się dopiero na następny rok?
Andrzeju, przeredagowaliśmy artykuł. Teraz informacje w nim zawarte są bardziej zrozumiałe.