11 - Antivirus (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 7 - Combination Lock Closed (Outline) Created with Sketch. 4 - Safe Combination (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 20 - Key (Outline) Created with Sketch. 48 - Protected System (Outline) Created with Sketch.
Flag of Germany

Czy i kiedy mogę przejść na wyższy lub niższy pakiet?

Czy i kiedy mogę przejść na wyższy lub niższy pakiet?

Zmiana pakietu na wyższy lub niższy możliwa jest w każdym momencie. Zmianę można wykonać samodzielnie w panelu klienta. W tym celu:

  1. Zaloguj się do panelu klienta zenbox - https://panel.zenbox.pl
  2. W sekcji Panel Klienta wybierz "Moje usługi"
  3. Przejdź do szczegółów usługi wybierając "Pokaż" przy pakiecie, dla którego chcesz wykonać zmianę
  4. Zmień plan hostingowy

Zmiana pakietu na wyższy następuje automatycznie w momencie opłacenia wygenerowanej faktury proforma. Jeśli zmiana wykonywana jest w ostatnim dniu ważności usługi - wykonywana jest automatycznie.

W przypadku zmiany pakietu na niższy zwrot niewykorzystanych środków nie jest zwracany.


Powiązane artykuły:

Comments (2)

Andrzej 07.06.2016 11:29:07

>"Zmiana ta zostanie wprowadzona od następnego okresu rozliczeniowego."
w przypadku opłaty za cały rok, pakiet zmieni się dopiero na następny rok?

Paweł Reczkowski 27.06.2016 10:15:45

Andrzeju, przeredagowaliśmy artykuł. Teraz informacje w nim zawarte są bardziej zrozumiałe.

Add a comment

Pytania? Odpisujemy na maile do 8 minut!

Dostarczamy najlepszą obsługę klienta w konkurencyjnej cenie i odpowiadamy na zgłoszenia błyskawicznie.

Napisz do nas